mijn eerste Lalylala

Het moest er eens van komen : mijn eerste Lalylala is geboren.

Ik was al een tijdje verlekkerd op de Lalylala's. Nu had ik eindelijk een reden (deze moet ik nog even zwijgen) om een patroon te kopen en mijn eerste Lalylala te haken.
Ik koos voor Lupo, ik vind die er enorm schattig uitzien.

De kleuren had ik liggen, dus ik kon onmiddellijk beginnen.

Lupo haak je wel niet zomaar even tussendoor. Je moet er je gedachten bij houden en de gebruikte steek haakt niet zo vlot.

Ik ga zeker nog een Lupo haken, maar dan zal ik op een paar zaken letten : de benen mochten wat meer gevuld. Het hoofd heb ik opnieuw opengemaakt, omdat de nek niet stevig genoeg gevuld was en het hoofd wiebelde te veel op het lijf.

Hieronder het resultaat :


Het patroon van Lalylala kan je kopen op Etsy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten