gehaakt babydekentje

Mijn hoofd loopt op dit moment over van inspiratie.
Jammer genoeg loopt de tijd niet altijd over : ik zou best wel wat meer tijd willen om te haken.
En zo ook mijn hoofd wat leeg te maken.
Maar ik heb het gevoel dat : hoe meer ik haak, hoe meer inspiratie ik krijg !

Momenteel ben ik gepassioneerd door dekentjes.
Dit is mijn laatste creatie. Ik werkte het gisterenavond af.
Ik vind het super mooi geslaagd, al zeg ik het zelf :-) 
De volgende twee dekentjes liggen ook al te wachten.

Dit patroon haakt echt wel heel erg vlot.
Ik haakte eerst alle cirkels apart, 6 cirkels van elk kleur.
Daarna haakte ik ze tot vierkanten en haakte ze ook meteen aan elkaar vast.
Uiteraard maak je zo'n dekentje zo groot als je zelf wel.
Ik maakte 6 rijen van telkens 5 vierkanten.

Het patroon is vanaf nu verkrijgbaar in mijn Etsy-shop.

Veel haakplezier xxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten