Pretty in pink

Deze vind ik persoonlijk super geslaagd !

Een bestelling op 'maat' : mijn klant koos heel specifiek deze kleur, ze wou de sjaal kunnen dichtknopen en aan de rand wou ze bloempjes.

Dit is het geworden : de kleur is een zacht roze.
Aan de 2 korte kanten haakte ik de bloempjes.
Oorspronkelijk was het de bedoeling de knopen anders te plaatsen, maar omdat je zo'n sjaal niet altijd op dezelfde manier wil dragen, was het moeilijk om te kiezen waar de knopen te plaatsen. Toen kwamen we samen tot deze oplossing : op beide punten naaide ik knopen. Deze knopen kan ze nu gebruiken hoe ze wil : genoeg gaten in deze sjaal om de knoop door te haken.

De bloempjes aan de rand haakte ik zo :
1 v in de rand - 14 l - hv in de 7 de losse van deze ketting - 6 l - hv in dezelfde l als de vorige - 6 l - hv in dezelfde l als de vorige - 8 l - hv in de v.
(elk bloemblaadje bestaat dus uit 6 l)

 

 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten