10 joekedoes op een rij

Een joekedoe moet voldoen aan enkele kenmerken :


  • het is een eenvoudige vorm, kan door een kind getekend zijn ;
  • je haakt een joekedoe in één stuk, je hoeft dus niet veel te naaien ;
  • je haakt je joekedoe met maximum 100 gram Stone Washed van Scheepjes en haaknaald 3 mm. (Uiteraard kan je je joekedoe haken met elk garen van jouw keuze) ;
  • ze zijn ook veilig voor kinderen, door o.a. geen veiligheidsogen ;
  • ze zijn ook heel gemakkelijk in onderhoud : aangezien er geen losse onderdelen zijn, kunnen ze gemakkelijk in de was.

Hieronder stel ik nog eens alle joekedoes voor :









5 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit. Waar kan ik dat boek kopen. Of is het alleen in België verkrijgbaar. Via Google kan ik helaas niks vinden. Succes met je boek. Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Trijntje
      Wanneer je op de link "Bekijk het boek hier" klikt, kom je rechtstreeks in de shop www.crochets4u.be .
      Ook op bol.com is het te koop.

      groeten,
      Joke

      Verwijderen
  2. Het ziet er leuk uit! Vooral erg origineel. De wol, dino en cactus zijn mijn favorietjes.
    Het boek staat op mijn verlanglijstje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi en strak van ontwerp! Om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen