tochthond

Een hele tijd geleden maakte ik enkele tochthonden.

Het was één van de eerste patronen die ik maakte en plaatste het gratis op de blog.
Ik maakte zelfs een variant met ruitjes :


Deze was een hele uitdaging, maar toch heel erg tevreden over het resultaat.

Jammer genoeg noteerde ik toen nog niet hoeveel garen ik gebruikte. Ik kreeg daar veel vragen over maar moest het exacte antwoord telkens schuldig blijven.

Enkele weken geleden vroeg iemand of ik nog een tochthond zou kunnen maken. Ik kreeg een foto van een kussen uit het interieur. Graag wou hij de tochthond in dezelfde stijl en kleuren als het kussen. Deze foto kan ik hier uiteraard niet delen, wel de tochthond :


Dit was natuurlijk ook hét moment voor mij om eindelijk eens te weten te komen hoeveel garen ik nu juist had gebruikt.
Voor de rol en kop gebruikte ik 280 gram garen, met haaknaald 4 mm. Je voorziet dus best 300 gram.

Alle details over de tochthond vind je hier : gratis patroon tochthond


Veel plezier ermee,
Joke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten