gehaakt kleedje

Nieuw patroon

Het lijkt of de patronen zomaar uit mijn naald vloeien, maar aan de laatste 3 patronen was ik al een hele tijd bezig. 
Ik ben meestal met verschillende projecten tegelijkertijd bezig.
Meestal komt het volgend project dan ook al in mijn hoofd en moet ik mezelf tegen houden om niet nóg een project te starten.

Ook op dit moment ben ik met enkele projecten en patronen tegelijkertijd bezig.
Later meer hierover.


Deze vond ik ook echt leuk om te maken.
Vele keren ben ik opnieuw begonnen tot het goed zat.
Eens het patroon klaar, haken deze echt vlot.
Met het patroon zijn ze heel eenvoudig om te haken.


In het patroon staan de 3 maten : klein - medium - groot.
De grootste kan je haken met of zonder het extra witte randje.


Je haakt ze in vrolijke kleuren, of in 1 kleur.


Ze zijn leuk om te haken voor jezelf.
Of als cadeautje.





Het patroon is vanaf nu beschikbaar in mijn Etsy-shop.

Veel haakplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten