bloemenpracht

Mijn laatste patroon is op en top zomers!
Dit prachtig bloemendeken is mijn laatste creatie.
Het ziet er misschien veel werk uit, maar eigenlijk valt het behoorlijk mee. Aan mijn ander bloemendeken is veel meer werk, omdat de bloempjes veel kleiner zijn en je er dus meer moet haken. Deze zijn wat groter.
Je maakt het dekentje uiteraard ook zo groot je zelf wil.
Ook voor het in elkaar steken hoef je geen schrik te hebben : je haakt de bloemen meteen in elkaar.
In maar liefst 21 bladzijden leg ik letterlijk van naaldje tot draadje uit hoe je te werk gaat, tot zelfs hoe je de draadjes kan wegwerken.
Met een mooie rand eromheen is je deken niet alleen mooi afgewerkt, maar meteen ook wat steviger.

Bewonder hier mijn nieuwste creatie :





Het patroon is nu verkrijgbaar in mijn Etsy-shop.

Veel haakplezier xxx



1 opmerking:

  1. oh, zo mooi! Een veld vol madeliefjes :-) of margrieten! Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen