Merino soft

Dit is het verkoopspraatje voor de Merino Soft :
"De heerlijk zachte, luxe draad van de Scheepjes Merino Soft is gemaakt van 50% Superwash Extra Fine Merino Wol, 25% micro en 25% acryl. De fijne structuur van de Merinowol zorgt voor een zijdezachte look and feel."



Ik heb deze wol net binnen en ik kan alleen maar zeggen dat het praatje 100 % klopt. Het is jammer dat dit hier geen voelinternet is. Deze wol is ongelooflijk zacht !!

Ik koos er meteen enkele herfstkleuren uit en ben begonnen aan een sjaal. Ik gebruik haaknaald 5 mm en het garen glijdt werkelijk door mijn vingers. Het resultaat is bijzonder zacht. Ik wil een oversized sjaal maken : in het midden granny squares, aan de zijkanten granny stripes. Ik laat jullie zeker het resultaat hier nog zien.



Bij Scheepjes begrijpen ze duidelijk ook dat het soms een probleem is om het begin van de wol uit het midden te halen : bij deze bollen hangt het begin er reeds mooi uit en is voorzien van een stickertje 'easy start'. Nooit meer zoeken dus naar het midden van de bol. Bijzonder leuk idee en heel handig !





Meer info : www.crochets4U.be


1 opmerking:

  1. Goed om te weten dat het verkoopverhaal echt klopt. Hadden we maar voelinternet, want dat zou heel wat miskopen voorkomen.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen