kaartjes haken

Vorig jaar had ik al het plan, maar wegens tijdgebrek (en misschien ook te laat begonnen ?) is het er toen niet van gekomen.
Dit jaar was ik vastberaden dat het zou lukken !
Ik zou de wenskaarten voor kerst en nieuwjaar dit jaar zelf maken (haken).
Het idee zat al vlug in mijn hoofd.
De grootste miserie was echter de printer ! Die wou maar niet op mijn formaat kaartjes printen. Maar de aanhouder heeft duidelijk gewonnen en na vele probeersels spuwde mijn printer dan uiteindelijk toch de kaartjes uit. 
Het boordje haken was minder lastig.

Ik ben best wel trots op het resultaat.


Bij deze wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen.
Mag 2015 jullie veel creativiteit en inspiratie brengen.


Ik maakte meteen ook een video zodat jullie zelf aan de slag kunnen om deze te maken :


The English video is here.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten